poniedziałek, 25 lipca 2016

25.07.2016

Ech, dużo się dzieje teraz u mnie- ogarnianie studiów jest czasami cięższe niż niż by się wydawało, szczególnie jak się ginie w systemie i nie można ruszyć z procedują dalej :/
Mały przegląd tygodnia i ostatnich zdjęć, które gdzieś tam mi się cyknęło pod wpływem chwili. Co do strojów to niestety ostatnio pochmurne dni nie sprzyjają oświetleniu w moim pokoju- zdjęcia wychodzą nieostre i źle to wygląda. Dam, co mam, ale na coś lepszego trzeba będzie poczekać. ;)

Zacznę może od tego, że z końcem lipca zmieniam zakwaterowanie. Na chwilę przeniosę się do mieszkania siostry i już na sierpień opuszczam Warszawę na rzecz mojej małej miejscowości. Liczę na to, że tamtejszy spokój wpłynie na mnie zbawiennie :)
A Rondo Daszyńskiego to jedno z moich ulubionych miejsc, które mijam w drodze do siostry :)

















W Warszawie (jak i w każdej większej miejscowości teraz) trwały diecezjalne obchody Światowych Dni Młodzieży. Nie powiem, że byłam jakoś szczególnie zaangażowana, ale udało mi się śpiewać z chórem dzielnicowym i orkiestrą na dwóch mszach, a czego jedną celebrował kard. Nycz i była transmitowana na TVP Polonia :) Z tej okazji dostaliśmy koszulki z logo ŚDM! :)




Natomiast dzisiaj spotkałam się z koleżankami z chóru, żeby poćwiczyć piosenkę przed jutrzejszym nagraniem. Repertuar musicalowy- czekajcie na efekty!
Tymczasem postanowiłam wyciągnąć moją sukienkę z Oysho <3






















Lecę poczytać jakąś książkę albo może zrobić jakiś trening. 
xoxo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz