wtorek, 19 lipca 2016

19.07.2016

Chyba mi się spodobało robienie takich kolaży. ;)
Dzisiaj mam dla Was następny, przedstawiający BOMBER JACKET. Czy uchował się jeszcze ktoś, kto nie widział gdzieś tej kurtki? Na pewno nie ;)
Zanim przejdę do prezentacji króciutki wstęp:
Muszę tutaj zaznaczyć, że nie zawsze coś co nam się podoba, pasuje do naszego stylu. Wybierając poniższe kurtki kierowałam się jedynie tym pierwszym kryterium. Wszystkie z nich mają w sobie coś, ale ja do swojej szafy dorzuciłabym może jedną z trzech z nich- ze względów czysto praktycznych. Decydując się na zakup, muszę być pewna, że dana rzecz będzie pasowała do większości ubrań w mojej szafie. W ten sposób buduję możliwości nieskończenie wielu outfitów :)

Okej, czas na mój subiektywy wybór najciekawszych modeli bomber jacket z sieciówek oraz z zalando:



1. biała w kwiaty Stradivarius - 79,90 zł
2. czarna Bershka - 99,90 zł
3. pudrowy róż Stradivarius - 99,90 zł
4. dwukolorowa Zara - 129,00 zł ( 279,00 zł )
5. kolorowe kwiaty Even Odd Zalando - 149 zł
6. orientalne kwiaty Bershka - 139,00 zł
7. czarno-biała + kwiaty New Look Zalando - 189,00 zł
8. czarno-biała Bershka - 139,00 zł
9. pudrowy róż Bershka - 99,90 zł
10. biała w kwiaty Pull and Bear - 139,00 zł


Którą z nich Ty byś wybrała do swojej szafy? A może w ogóle nie podoba Ci się ten trend?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz