piątek, 5 sierpnia 2016

05.08.2016

Mix zdjęć z ostatniego tygodnia i trochę o tym, co u mnie. Zapraszam! :)

W zeszłym tygodniu opuściłam Warszawę (na chwilkę oczywiście, bo już dzisiaj do niej wracam ;)). Miasto mnie już zmęczyło, znajomi powyjeżdżali, a pogoda zostawiała wiele do życzenia. W drodze powrotnej udało mi się złapać piękny zachód :)



Jak tylko wróciłam z Warszawy spontanicznie wybrałyśmy się z Magdą do Krakowa na Światowe Dni Młodzieży! Nie mogę uwierzyć, że tam byłyśmy! To była jedna z najlepszych spontanicznych decyzji ever :) Szkoda, że mogłam pojechać tam już w sobotę na adorację (śpiewanie w Muzeum Powstania Warszawskiego z racji obchodów 72. rocznicy też spoko ;)).
Z samego rana wsiadłyśmy do pociągu i zdążyłyśmy do Brzegów prosto na mszę z papieżem Franciszkiem. Oczywiście bez przygód się nie obyło :)
Udało nam się wejść do sektora ogólnodostępnego. I spotkałyśmy tam... moich znajomych z Warszawy! Niesamowity traf :D
Atmosfera rewelacyjna, ludzie fantastyczni. Przygoda życia zdecydowanie! :)










Z Brzegów do Krakowa Głównego było około 13km. Do pokonania z buta. Prawie jak pielgrzymka! Były śpiewy, tańce i dużo radości :)


Zasłużyliśmy na coś pysznego do jedzenia i do picia :) Z całego serca polecam kawiarnię SiestaCafe na ul. Stolarskiej przy Rynku. Ceny odpowiednie (w porównaniu z warszawskimi- obłędne!), bardzo miła obsługa i najlepsza kawa! :) A wszystko w klimatycznym miejscu z muzyką jazzową/soulową w tle <3
Koniec tych śdmów...co dalej?


W środę odwiedziliśmy z rodzicami Lublin :) Również dość spontaniczna wycieczka. Piękny rynek starego miasta, prawda? Wszystkie kamieniczki kolorowe, ozdobione malowidłami. Niezapomniany widok :)




























A w drodze powrotnej zahaczyliśmy o Czarnolas! nigdy wcześniej tam nie byłam. Co prawda muzeum z racji dość później godziny zdążyli nam zamknąć przed nosem, ale sam park i otoczka robi wrażenie. Bardzo ciche i ustronne miejsce, idealne na odpoczynek po długiej drodze. Oto dwa zdjęcia:


To by było na tyle z moich "szaleńczych podróży" ostatniego tygodnia.
Stay in touch! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz